راهنمای ست کردن و پوشیدن پیراهن مشکی

اگر میخواهید واقعاً شیک پوش باشید باید بتوانید هر رنگ پیراهنی را به راحتی ست کنید.

به گزارش آلامتو و به نقل از بامیلو؛ پیراهن مشکی ساده، یکی از ضروری‌ترین لباس‌های کمد ما محسوب می شود. علاوه بر بسیاری از موقعیت‌ها، برای مناسبت‌های رسمی نیز بهترین انتخاب است. اما چگونه می‌توان آن را با لباس‌ها، زیورآلات و لوازم جانبی دیگر آراسته‌تر کرد؟

کت تک بپوشید

کت‌های تک برای پوشش روی بیشتر پیراهن‌ها مناسب‌اند. در هر طرح، رنگ و مدلی (با توجه به قد پیراهنتان) هماهنگ می‌شوند. بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید، تا ظاهر جذاب‌تری داشته باشید.

کیف‌دستی بردارید

می‌توانید رنگ‌های مختلفی از کیف‌های دستی کوچک یا بزرگ را، با دیگر لوازم جانبی ترکیب کنید. کیف‌هایی با بند زنجیری جلوه رسمی‌تری به لباستان می‌دهند. در این مورد، شیک‌ترین حالت استفاده از کیف و کفشی با رنگ و سبک مشابه است.

زیورآلات نقره‌ای استفاده کنید

گردنبند یا دستبندهای نقره‌ای، کنار لباس مشکی درخشش بیشتری پیدا می‌کنند. اما اگر می‌خواهید شیک و رسمی‌تر به نظر برسید، از زیورآلات طلایی استفاده کنید. اگر این زیورآلات مناسب سلیقه، لباس و یا موقعیتتان نبود، بهترین گزینه مروارید است.

قرمز اضافه کنید

ترکیب قرمز و مشکی، همیشه انتخاب عاقلانه‌ای است. مقداری رنگ قرمز به ظاهرتان اضافه کنید. کمربند قرمز ببندید یا کفش قرمز بپوشید. اما اگر در ظاهرتان بیش‌ازحد از قرمز استفاده کنید، سبک خود را از دست می‌دهید.

تزیینات مو استفاده کنید

دستمال سر، دستمال‌گردن، تل، گیره یا سنجاق‌سر انتخاب کنید. رنگ‌های تند یا براق همراه پیراهن مشکی، بیشتر جلب‌توجه می‌کنند. از هر رنگی که دوست دارید به‌اندازه‌ای استفاده کنید که در ظاهرتان اغراق نشود.

شال‌گردن ببندید

همان شال ساده یا دستمال‌گردنی که روزهای عادی، روی گردن و شانه خود می‌اندازید تا شما را از سرما محافظت کند، ظاهرتان را از سادگی درمی‌آورد. برای ظاهری رسمی، می‌توانید همراه پیراهن‌های مشکی خود از شال‌های طوسی یا نقره‌ای استفاده کنید. طرح‌های رنگارنگ نیز انرژی و جذابیت خاصی را منتقل می‌کنند.

هارمونی را فراموش نکنید

و در آخر که این لباس‌ها و زیورآلات را کنار پیراهن مشکی خود قرار می‌دهید، به هماهنگی آن‌ها دقت کنید. تا حد امکان سعی کنید یک یا دو مورد از این تزئینات را انتخاب کنید و در ظاهر خود بیشتر از دو رنگ استفاده نکنید.

  • 945 views مشاهده
  • 0
  • 26 دسامبر, 2019
  • mehdi

راهنمای دانلود
تماس با ما از طریق ایمیل

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بت اسپات